Norland I

| Eigar | 1920 John Meyer og Sønner 1940 (tromsø) 1949 A/S Rieber & Co., Tromsø 1964 Tangvåg Trålrederi A/S, Tangstad |
| Fartytype | Selfangar |
| Reg. merke | T 72 I (1920) T 17 I N 9 VV T 1 T |
| Heimehamn | Tromsø |
| Byggeverft | Johan Pedersen, Rognan |
| Byggeår | 1919 |
| Byggematerial | Tre |
| Mål i lengde, byggeår | 74 fot |
| Mål i lengde etter ombygging | 80,6 fot - 97,6 fot |
| Mål i breidde, byggeår | 22 fot |
| Mål i djupne, byggeår | 10 fot |
| Tonnasje | 111 brt 117 brt |
| Maskin, orginalt | Bolinder 80 hk |
| Maskin, ny | 1955/56 Wichmann 320/400 hkCrossley 260 hk |
| Skipperar | Johan Meyer (1927) Charles Robertsen (1952) |
| Ombyggingar Verft | 1947 Forlengd 1951 Forlengd |
| Utfyllande opplysningar | (Vai i 1952 leiteskute etter dei 5 sakna skutene i Vestisen, saman med Polarsel) |


