Wild Flower
| Andre namn | Ringøy |
| Eigar | 1885 F. D. Barrett, Hull 1898 Brødrene Jørgensen, Tromsø 1899 Feddersen & Nissen 1938 Martin Gudmundsen, Tromsø 1949 Isak Einvik, Namsos 1952 Kåre Einvik, Einvika pr. Namsos |
| Reg. merke | F 9 H |
| Heimehamn | Hammerfest |
| Byggeverft | D. Dewdney & Sons, Brixham |
| Byggeår | 1885 |
| Byggematerial | Tre |
| Mål i lengde, byggeår | 77,8 fot |
| Mål i lengde etter ombygging | 79,5 fot - 93 fot |
| Mål i breidde, byggeår | 20,8 fot |
| Mål i breidde etter ombygging | 22,1 fot |
| Mål i djupne, byggeår | 9,9 fot |
| Mål i djupne etter ombygging | 11,5 fot |
| Tonnasje | 90 brt 127 brt |
| Maskin, ny | 1915 Bolinder 60/80 hk1956 Finnøy 2 syl. 170 hk |
| Skipperar | Clatworthy Conrad Jørgensen Alfred Gudmundsen Adolf Hammari (1924) |
| Ombyggingar Verft | 1942 forlengd |
| Forlist | Forliste 1. desember 1964 |
| Utfyllande opplysningar | I 1903 måtte «Wild Flower» avbryte fangsten å gå heim for reperasjon etter skade i isen. Dei kom til Hammerfest 17. September med 866 ungsel, 67 gammelsel og 237 tønner spekk. Forliste ved Lille Kvitholmen på veg frå Oslo til Nord-Norge med formjøl. Erstatningshurtigrute frå 13. mars – 24. oktober 1944. Postrute og evakueringsbåt 1944 |


