Kulturminnevandring: Segn og sann soge i Brandal

Kulturminnedagen 2011 er søndag 11.september. Dette vert av Ishavsmuseet markert med ei bygdevandring rundt om i Brandal. Harald Knutsen vil guide oss trygt rundt i Brandal i ei løype på omlag 1,5 time.

Ytre BrandalOppmøte vert på Ishavsmuseet kl. 13.00. Turen går ut gjennom Brandal sentrum, til gamle og nye kulturminner, frå tida då bygda hadde både bakar, kafe og slaktar, via eldre industri som guanomylna på slutten av 1800 talet, og enda eldre, Futen sitt brennevinsbrenneri. Alt dette ispedd segner og sann historie frå bygda, som trollet i Bondebakkane. Segn eller sann historie? Etter vandringa vert det sal av søndagsmiddag på museet, kjøttkaker med tilbehør, og kaffi og kaker.

Kulturminnedagen er ein del av European Heritage Days. På initiativ av Miljødepartementet og Kulturdepartementet vart den norske kulturminnedagen markert første gang i 1993, og har sidan 1996 vore fast årleg markering.