Drot
Andre namn | Is-Ola |
Eigar | 1906 R. Maartmann, Kopervik 1909 Andre A. Kvalevaag, Avaldsnes 1911 Feddersen + Nissen 1947 Henrik Nissen, Bjarkøy 1968 Statens Fiskarbank 1968 Åsmund Nordgård, Storskogen |
Fartytype | Selfangar |
Reg. merke | F 1 H (1920) T 124 BK (1947) T 440 T (1968) |
Heimehamn | Tromsø |
Byggeverft | Skaaluren, Rosendal |
Byggeår | 1906 |
Byggematerial | Tre |
Mål i lengde, byggeår | 86,8 fot |
Mål i lengde etter ombygging | 103 fot |
Mål i breidde, byggeår | 21,3 fot |
Mål i breidde etter ombygging | 23,2 fot |
Mål i djupne, byggeår | 10,2 fot |
Tonnasje | 97 brt 147 brt etter ombygging 1949 178 brt etter ombygging 1964 |
Maskin, orginalt | 1912 2 syl comp. Sandbrogatens MV & Jernstøperi, Bergen 75 hk |
Maskin, ny | 1949 Bolinder Munktell 2 syl. 200 bhk - 1959 Wichmann 400 bhk |
Skipperar | Olaf Eivind Alexandersen Jacob Johansen (1916-1917) Nils Thomassen (1912) Hammari (1940) W. Antonsen (1952) Ernst Enoksen (1965) |
Ombyggingar Verft | 1912 Ishud pålagt ved Brunehorst & Dekke 1912 Innsett 8 spekktankar 1949 ombyggingar, 147 brt 1964 ombyggingar 178 brt |
Forlist | Sokk etter brann 19. september 1977. |
Utfyllande opplysningar | I 1916 kom mannskapet på «Drot» over ein mannskapslaus russisk trålar «Sapod», eigar var den russiske marine. Maskinisten på «Drot» greidde å få start på maskinen på «Sapod», og ein del av mannskapet på «Drot» segla den tilbake til Hammerfest.Feddersen & Nissen, som då var eigarar av «Drot», fekk 100.000,- kr frå russisk marine for berginga. Forlis i 1977: Det oppstod brann i maskinromet under fiske ved Kapp Lee på Edgeøya. Skuta sokk, og mannskapet tok seg på land og vart berga til Longyearbyen med helikopter. |