Isbjørn I

Andre namnFjeldvik (1918) Skjoldur (1924) Whitecoat (1947) Kvitøy (1951)
Eigar1918 D/S Guylle (Harald Berthelsen) Arendal
1922 D/S Fjeldvik (R.Ebar Pedersen), Skudeneshavn
1924 Olai Garshoel, Ålesund
1927 Aalesunds Kreditbank
1928 Hj. & G. Holmboe, Tromsø
1940 Tyske marine
1945 Direktoratet for fientlig eigedom
1947 Brødrene Markussen, Bergen v/Karsten Markussen
1948 Jakob Furustøl, Meistervik (A/S Rieber & Co. Tromsø) Tromsø
1951 A/S Rieber & Co. Tromsø
FartytypeSelfangar
Reg. merkeT 147 TD (1928)
T 44 T (1951)
HeimehamnTromsø
ByggeverftFjeldvik båtbyggeri, Arendal
Byggeår1918
ByggematerialTre
Mål i lengde, byggeår94,4 fot
Mål i breidde, byggeår25 fot
Mål i djupne, byggeår11 fot
Tonnasje156 brt
167 brt
172 brt Etter ombyggingar
Maskin, orginaltGulowsen /Grei
Maskin, ny1930 motor 1 syl. 1931 Bolinder 2 syl. 200 hk 1950 Wichmann 360 hk 1963 Wichmann 500 hk
SkipperarAugust Arnesen (1928)
Jens Øien (1931)
Albert Bergesen (1932-1935)
Julius Johnsen (1939)
Arthur Nikolaisen (1952)
Ombyggingar Verft1928 Tromsø Verft: Forhuda til ishavsskute
1951 ombygd ved Lindstøl, Risør
ForlistForliste 26. juni 1969 på Finnmarkskysten
Utfyllande opplysningar

Forliste under loddefiske. Mannskapet berga av Geir-Holger”

1929 på fangst ved Franz Josefs Land. Bortjaga av russisk vaktbåt.

1930 Send til Kvitøya etter “Brattvaag”-funnet for å leite etter meir etter Andrèe-ekspedisjonen. Fann liket av Frânkel.

1937 på Vest-Grønland medekspedisjon

1940 seld til den tyske Kriegsmarine. Brukt m.a som øvingsfartøy for den norske hirdmarinen.

LitteraturJubileumshefte Tromsø Skipperforening