Isbjørn I
Andre namn | Fjeldvik (1918) Skjoldur (1924) Whitecoat (1947) Kvitøy (1951) |
Eigar | 1918 D/S Guylle (Harald Berthelsen) Arendal 1922 D/S Fjeldvik (R.Ebar Pedersen), Skudeneshavn 1924 Olai Garshoel, Ålesund 1927 Aalesunds Kreditbank 1928 Hj. & G. Holmboe, Tromsø 1940 Tyske marine 1945 Direktoratet for fientlig eigedom 1947 Brødrene Markussen, Bergen v/Karsten Markussen 1948 Jakob Furustøl, Meistervik (A/S Rieber & Co. Tromsø) Tromsø 1951 A/S Rieber & Co. Tromsø |
Fartytype | Selfangar |
Reg. merke | T 147 TD (1928) T 44 T (1951) |
Heimehamn | Tromsø |
Byggeverft | Fjeldvik båtbyggeri, Arendal |
Byggeår | 1918 |
Byggematerial | Tre |
Mål i lengde, byggeår | 94,4 fot |
Mål i breidde, byggeår | 25 fot |
Mål i djupne, byggeår | 11 fot |
Tonnasje | 156 brt 167 brt 172 brt Etter ombyggingar |
Maskin, orginalt | Gulowsen /Grei |
Maskin, ny | 1930 motor 1 syl. 1931 Bolinder 2 syl. 200 hk 1950 Wichmann 360 hk 1963 Wichmann 500 hk |
Skipperar | August Arnesen (1928) Jens Øien (1931) Albert Bergesen (1932-1935) Julius Johnsen (1939) Arthur Nikolaisen (1952) |
Ombyggingar Verft | 1928 Tromsø Verft: Forhuda til ishavsskute 1951 ombygd ved Lindstøl, Risør |
Forlist | Forliste 26. juni 1969 på Finnmarkskysten |
Utfyllande opplysningar | Forliste under loddefiske. Mannskapet berga av Geir-Holger» 1929 på fangst ved Franz Josefs Land. Bortjaga av russisk vaktbåt. 1930 Send til Kvitøya etter «Brattvaag»-funnet for å leite etter meir etter Andrèe-ekspedisjonen. Fann liket av Frânkel. 1937 på Vest-Grønland medekspedisjon 1940 seld til den tyske Kriegsmarine. Brukt m.a som øvingsfartøy for den norske hirdmarinen. « |
Litteratur | Jubileumshefte Tromsø Skipperforening |