Jan Magnus

Andre namnSelis
Eigar1950 J.M. Johansen A/S, Stamsund
1957 A/S Quest, Tromsø og Henry Olsen
1964 Ludolf Schelderup, Arne Austad og Ivar Austad
1966 P/R Arne og Ivar Austad
1970 Olav Håkstad, Seljelvnes
1982 Agnar Karlsen, Seljelvnes
1987 Sparebanken Nord Norge
1989 Agnar Karlsen
1992 Statens Fiskarbank
1992 Møre Skipsutstyr AS , Kristiansund
FartytypeSelfangar
Reg. merkeN-10-HL (1950)
T-36-T (1960)
T-43-B (1970)
T-50-B (1982)
HeimehamnTromsø - Bodø
ByggeverftT. Sauviks båtbyggeri, Moen pr. Risør
Byggeår1950
ByggematerialTre
Mål i lengde, byggeår93 fot
Mål i lengde etter ombygging99,8 fot
Mål i breidde, byggeår23,0 fot
Mål i djupne, byggeår10,5 fot
Tonnasje133,32 brt 1950
231,00 brt 1982
Maskin, orginaltRuston-motor 280 hk
Maskin, ny1951 Bergen-diesel 300 hk - 1971 Wichmann 400 hk (1962 mod)
SkipperarHenry Olsen (1952,1955)
Olav Håkstad (1967)
Ombyggingar Verft1983 shelterdekk, ombygging til reketrål, ved E. M. Hansens slip i Grovfjord
KondemnertKondemnert 1994
Utfyllande opplysningar

«Jan Magnus»

Skuta var på selfangst første gongen i 1950, og kom heim frå Vesterisen med 2843 sel. I 1961 går «Jan Magnus» på grunn ved Angersholmen med full fart. Då snurparen «Dønnabuen» kjem til assistanse prøvar dei å slepe medan «Jan Magnus» brukar eiga maskin. Men sleparen ryk og «Jan Magnus» får kraftig slagside og vert fylt delvis med vatn. Mannskapet går frå borde og over i «Dønnabuen». Bergingsbåten «Achilles» vert tilkalla, men han rekk ikkje fram før klokka 13.00 neste dag. Då klokka bikkar sju på morgenen sklir «Jan Magnus» av holmen sjølv, rettar seg i sjøen, men flyt litt tungt. Skuta vert lensa og slept til Sandnessjøen for reperasjon. I 1962 endrar skuta namn til «Selis».  I 1964 får «Selis» maskinhavari i Vesterisen. «Salvator» kjem til etter 6 døgn og sleper havaristen ut av isen der «Uller» kjem frå Noreg for å slepe dei heim.