Norland I
Eigar | 1920 John Meyer og Sønner 1940 (tromsø) 1949 A/S Rieber & Co., Tromsø 1964 Tangvåg Trålrederi A/S, Tangstad |
Fartytype | Selfangar |
Reg. merke | T 72 I (1920) T 17 I N 9 VV T 1 T |
Heimehamn | Tromsø |
Byggeverft | Johan Pedersen, Rognan |
Byggeår | 1919 |
Byggematerial | Tre |
Mål i lengde, byggeår | 74 fot |
Mål i lengde etter ombygging | 80,6 fot - 97,6 fot |
Mål i breidde, byggeår | 22 fot |
Mål i djupne, byggeår | 10 fot |
Tonnasje | 111 brt 117 brt |
Maskin, orginalt | Bolinder 80 hk |
Maskin, ny | 1955/56 Wichmann 320/400 hkCrossley 260 hk |
Skipperar | Johan Meyer (1927) Charles Robertsen (1952) |
Ombyggingar Verft | 1947 Forlengd 1951 Forlengd |
Utfyllande opplysningar | (Vai i 1952 leiteskute etter dei 5 sakna skutene i Vestisen, saman med Polarsel) |