Norsel

EigarTinga av Die Deutsche Kriegsmarine
1945 Direktoratet for fientleg eigedom
1948 Brødrene Jakobsen og Hans Kjær, Tromsø
1949 A/S Nordfisk, Tromsø, v/Helge Jakobsen
1978 Steinar Jakobsen, Tromsø v/Olaf Jakobsen
1989 Mathisen Fiskebåtrederi A/S v/Torbjørn Mathisen, Havøysund
1990 Arktisk Marin A/S, Mehamn, (Arctic Management)
Reg. merkeT-21-TD
T-21-T (1964)
F-121-M (1989)
HeimehamnTromsø
ByggeverftFlensburger Schiffsbau Ges, Flensburg / Marinens Hovedverft, Horten / Kalnes MV Tønsberg
Byggeår1945
ByggematerialStål
Mål i lengde, byggeår152,2 fot
Mål i lengde etter ombygging165,2 fot
Mål i breidde, byggeår29,7 fot
Mål i djupne, byggeår14,3 fot
Tonnasje592,25 brt 1945
634,96 brt 1967
545,53 brt 1971
755,00 brt 1985
841,00 brt 1991
Maskin, orginaltDamp-kolfyrt Dobbeltverbund maskin 1500 hk 4 syl
Maskin, ny1949 MAN 6 syl. 1080 bhk (ubåtmotor)1970 MaK 6 syl. 1100 hk (1958 mod) flytta frå "Norvarg") -1991 Caterpillar 1300 hk
SkipperarGuttorm Jakobsen (1949-1952)
Torstein Torgersen (1963-1966)
Olaf Johannessen (1955)
Ombyggingar Verft1966 ombygd frå midtskipsbåt til baklader/ringnotsnurper ved Tromsø Skipsverft
1970 reperasjon etter eksplosjon i maskin, Stavanger, montert ny maskin
1985 Ombygd/forlengd ved Kaarbø MV
1987 ny tverrhekk, nye trålvinsjar ved Larsnes mek Verksted
1991 ombygging ved Aas mek. Verksted, Vestnes
KondemnertKondemnert 1993 (totalhavari på Helgelandskysten 1991)
Utfyllande opplysningar

i 1980-åra ombygd til skjelskrapar. 1992 brukt som bunkring/forsyningsfartøy for fiskeflåten.

Tinga av Die Deutshe Kriegsmarine ved Marinens Hovedverft i Horten, til bruk som slepebåt, bergingsbåt og isbrytar. Skroget bygd ved Kalnes MV i Tønsberg. Låg der som uferdig skrog. Gjort ferdig ved Flensburger Sciffsbau Ges, Flensburg, til selfanger/ekspedisjonsfartøy i 1949.

1979 ny motor MaK 3000 hk montert ved Nylands MV, Oslo.

I 1970/80-åra ombygd til kombinert selfangar, snurpar, skjelltrålar.

Norslandsbukta i Antarktis og Norselvegen i Tromsdalen har namn etter Norsel”.