Polarsirkel

Andre namn25 NT Hugo Heinke (1942) Hugo Heinke (1945) Asbjørn (1971)
Eigar1942 Die Deutsche Kriegsmarine
1945 England som krigsskadeerstatning
19?? Henry George Pounds
1950 Otto Holms Sønner (astrup og Øyvind Holm), Tromsø
1952 P/R Polarsirkel (Astrup Holm, Thv. Brox, Odd Berg, Nils Natvig, Dragøy & Torgersen, Jens Dragøy, Torleif Dragøy, Øyvind Holm, Hans Sørensen, P/R Polstjerna og Dragøy & Co. AS) Tromsø
1955 P/R Polarsirkel (Astrup Holm, Thv. Brox, Dragøy & Torgersen, Øyvind Holm, AS Rieber & Co.) Tromsø
1968 Rieber & Co
1971 Haakon, Bjarne og Asbjørn Jensen, Foldvik
1973 Bjarne Jensen og Asbjørn Jensen P/R, Foldvik
Reg. merkeT-60-T (1950)
T-2-G (1971)
HeimehamnTromsø - Gratangen
ByggeverftWartsila-koncernen Chrichton - Vulcan A/B, Åbo, Finland, bygg nr. 766
Byggeår1942
ByggematerialStål
Mål i lengde, byggeår143,5 fot
Mål i lengde etter ombygging151,3 fot
Mål i breidde, byggeår31,2 fot
Mål i djupne, byggeår14,6 fot
Tonnasje529,34 brt 1951
545,15 brt 1952
547,41 brt 1959
573,18 brt 1962
Maskin, orginaltdamp 800 hk
Maskin, ny1952 MAN 1200 hk (ubåtmotor 1943) - 1965 MaK 1800 hk
SkipperarJens Beck (1951)
John Jakobsen (1956)
Kyrre Jakobsen
Ombyggingar Verft1950 Haugesunds mek. Verksted, ombygging
1952 Falkenberg Verft, Sverige, ny maskin, ombygd under dekk, overbygningar akter
1962 Storviks mek. Verksted Kristiansund, reparert etter havari, nye dekkshus
1965 ny maskin ved Falkenberg, 1800 hk, men plombert på 1500 grunna dimensjonane på propell
1966 montert kraftblokk
ForlistForliste ved Hopen 19. august 1973
Utfyllande opplysningar

Forliste under loddefiske ved Hopen, mannskapet tatt opp av Flømann”.

Med dampmaskin fram til 1952, kalla “koloksen”. I Vestisen første gang i fasong som dampdreven slepebåt. (1951).

1956 fangstrekord ved Newfoundland med 32026 dyr.

1956/57 ekspedisjonstur til Antarktis saman med “Polarbjørn” (II). Ekspedisjonsleiar Sigurd Helle.

1957/58 ekspedisjonstur til Antarktis saman med “Polarhav”. (Belgisk ekspedisjon)

1962 Grunnstøtte og kantra ved sildeoljefabrikken i Florø. Heva og reparert ved Storvik MV, Kristiansund.