Quest
Andre namn | Foca I (1917) |
Eigar | 1917 Kvalfangar Morten Andreas Ingebrigtsen, Høvik, Kristiania 1921 Sir. Ernest Shackleton, Cowes, England 1923 W.G. Oliffe, Cowes, England 1924 Schjeldrerups Sælfangstrederi A/S, Skånland/Bodø (Thomas og Ludolf Schjelderup) 1938 Skips A/S Quest, Bodø/Tromsø (Ivar Austad, Ludolf Schjelderup og Thomas Schjelderup |
Fartytype | Selfangar - ekspedisjonsskip |
Reg. merke | K 13 K (1920) N 94 BN (1924) T 24 T (1938) |
Byggeverft | Erik Lindstøl, Risør |
Byggeår | 1917 |
Byggematerial | Tre |
Mål i lengde, byggeår | 111,4 fot |
Mål i lengde etter ombygging | 129 fot |
Mål i breidde, byggeår | 24,8 fot |
Mål i breidde etter ombygging | 26 fot |
Mål i djupne, byggeår | 12 fot |
Tonnasje | 205 brt 252 brt |
Maskin, orginalt | Kaldnes MV 185/200 hk (Kjel: Charles D. Holmes & Co. Hull 1890) |
Maskin, ny | 1938 Wichmann 350/400 hk 1956 Deutz 660 hk |
Skipperar | Ludolf Schjelderup Øistein Jakobsen (1936) Ingvardt Johannessen Olaf Johannessen (ved forliset) |
Ombyggingar Verft | 1924 Ved Johan Drage, Rognan: ombygd til selfangar 1938 Ny motor montert ved Rubbestadneset 1947/48 Stor reperasjon og ny baug ved Gravdal, Sunnhordaland |
Forlist | Forliste ved Newfoundland 5. mai 1962 |
Utfyllande opplysningar | Ved forliset vart mannskapet teke opp av Norvarg», «Polarfart», «Polarsirkel» og «Kvitfjell». 1922 brukt på Shackletons tredje og siste ferd til Antarktis. Før turen fekk den elektrisk lys, bad og radio. 1928 Redda folk frå Nobiles «Italia»-ekspedisjon (engasjert av den Svenske stat) 1931 til Svalbard med professor Hans W. Ahlmann 1930 og 1935 med engelske ekspedisjonar til Grønland 1936/37 grev Gaston Micards overvintringsekspedisjon til Nordaust-Grønland Under krigen i alliert teneste mellom anna som oppsynsskip på Bermuda 1949 NSIU /Arktisk Næringsdrift til Aust-Grønland « |
Litteratur | Isflaket 3-2003 |