Severn
Eigar | 1882 Harstad Fiskeriselskap 1899 H. Blomvig og Ole Paulsen 1899 H. Blomvig og Ragnar Skjølberg 1900 E. Skog og Ragnar Skjølberg 1904 Sivert Brækmo, Tromsø 1918 Peder Johansen, Eggesbønes, Knut Bang, Ålesund, Kornelius Pedersen og Lars Monsen 1920 L. M. Eggesbønæs, Eggesbønes |
Fartytype | kutter |
Heimehamn | Tromsø - Herøy - Ålesund |
Byggeverft | William Allan Gibbs, Devon, Galveston TX |
Byggeår | 1882 |
Byggematerial | Tre |
Mål i lengde, byggeår | 78 fot 1904 |
Mål i breidde, byggeår | 20,7 fot |
Mål i djupne, byggeår | 9,9 fot |
Tonnasje | 77,50 brt 1904 80,29 brt 1906 84,82 brt 1914 |
Maskin, orginalt | Segl |
Maskin, ny | 1906 20 hk bensinmotor - 1914 Mjellem & Karsen 2 syl. comp 75 hk (1899 mod) |
Skipperar | Sivert Brækmo Ole Næsbø |
Forlist | Forliste nord for Island 1. august 1920 |
Utfyllande opplysningar | I fangst på aust-kysten av Grønland i åra 1905 og 1906. På kvalrossfangst i Karahavet i 1907. Fekk i Danskestretet 13. juli 1920 lekkasje under fangst. Fangstinga heldt fram til 30. juli før dei forlet feltet med kurs for Noreg. Dei fekk storm og lekkasen aukar. Med unntak av ein person som står til rors er heile mannskapet opptekne med å lense. Etter over eit døgn med lensing med pumper og pøser er mannskapet slitne, dei har klart å halde vasstande noko lunde, men no er skuta halvfull med sjø. Då dei observerar kysten av Nord-Island og ser ei hytte, reknar dei med at der måtte vere folk og bestemmer seg for å forlate skuta. Dei går i båtane og ror til lands. Skuta sokk fire timar seinare, den 1. august. |