Storis
Andre namn | Storis (1929) - Leipzig (1939-1950) Storis (1950) |
Eigar | 1929 Hans Jensen A/S, Tromsø 1935 Hagbart Kræmer m.fl., Tromsø 1939 Nordmeer Studien-und Reedereigesellschaft, Hamburg 1940 Deutsch Kriegsmarine 1945 Direktoratet for fientlig eiendom 1949 Trygve Hepsø, Sandviksberget 1961 Haldis Hepsø, Sandviksberget 1981 Polarmuseet i Tromsø |
Fartytype | Selfangar |
Reg. merke | T 53 T (1929) ST 3 O (1950) |
Heimehamn | Tromsø |
Byggeverft | Johan Drage, Rognan |
Byggeår | 1929 |
Byggematerial | Tre |
Mål i lengde, byggeår | 78,9 fot |
Mål i lengde etter ombygging | 87,9 fot |
Mål i breidde, byggeår | 23,5 fot |
Mål i djupne, byggeår | 10,6 fot |
Tonnasje | 131 brt 135 brt |
Maskin, ny | 1934 diesel1959 Alpha 240 hk1968 2xGM tilsaman 730 hk |
Skipperar | Hagbart Kræmer Alfon Kræmer (1939) |
Ombyggingar Verft | 1950 Grøtvågen verft, stor oppussing, ishuda fjerna, og ombygging til fiskebåt. |
Forlist | Kondemnert og søkkt 1984 |
Utfyllande opplysningar | Vurdert for verning, men vart funnen i altfor dårleg stand. Søkkt i Veggefjorden i Troms 1984. Berga i 1932 mannskapet på «Lance». I 1934 berga dei mannskapet på «Norhavet», og i 1936 berga dei, i lag med «Altenfjord», mannskapet på «Thor». Leipzig og Norfart skulle evakuere dei siste frå Berlevåg. Leipzig skulle gå om formiddagen med det blei til at Norfart gikk først og Leipzig gikk som siste båt frå Berlevåg og da sto stedet i brann.
|
Litteratur | Yngve Kristoffersen: Ishavet som arbeidsplass Eivind Kristiansen: Ishavsfart fra Gratangen og gamle Ibestad Leo Oterhals: Havsølv |