Tryg I

Eigar1904 Olai Nilsen Aarland
???? H.K Skaar og Sakarias Yttreland
1916 A.E. Rensvik, Ålesund
1921 Petersen, Ringdal & Co. AS, Ålesund (P.C Petersen, Nils A. Ringdal og Jørgen Østensen)
1925 Skanche & Co., Mehamn
1926 P.C. Skanche, Mehamn
1936 Feddersen & Nissen, Mehamn
1950 (?) Henrik Nissen
???? Asbjørn Oldervik
Fartytypekutter
Reg. merkeM 178 A
F 1 G
HeimehamnÅlesund - Mehamn - Hammerfest - Aure
ByggeverftOttesen skipsbyggeri, Sagvåg
Byggeår1904
ByggematerialTre
Mål i lengde, byggeår59 fot
Mål i lengde etter ombygging74,3 fot
Mål i breidde, byggeår18,5 fot
Mål i breidde etter ombygging18,7
Mål i djupne, byggeår7,4 fot
Mål i djupne etter ombygging7,7
Tonnasje40,83 brt
71,26 brt
Maskin, orginaltSegl
Maskin, ny1916 Skandia 80/100 hk. ca 1936 50 hk Union. 1966 140 hk Normo
SkipperarI.K. Klubbenes 1919
Ombyggingar Verft1944 ombygd og forlengd ved Lindstøl skips- og båtbyggeri
KondemnertKondemnert 1972 senka i Halsafjorden.
Utfyllande opplysningar

Første gang på selfangst i 1919, elles sildefiske og fraktfart. “Tryg 1” var ikkje på selfangst etter 1936.

Under selfangst i Kvitesjøen i 1923 kom ein av mannskapet, Mander Arnesen, bort. Det var ingen vitne som kunne forklare kva som hadde hendt, men dei fann hua og hakapiken hans i ei råk.

9. april 1942 vert “Tryg 1” sett inn i postrute mellom Tromsø og Finnmark. Etter berre ein tur vert båten rekvirert av tyske styresmakter.

Etter krigen går båten for det meste i fraktfart. Den nye motoren frå 1966 vart flytta over til “Gyda 1” før “Tryg 1” vart senka.