Saltdalingen
| Eigar | Båtbyggar Johan Drage og Kjøpmann Næstby, Rognan 1919 Julius Jensen P/R, Saltdal 1920 P/R Johan Bentzen, Saltdal 1921 Nordland Privatbank 1924 Mikal Nilssen, Gratangen |
| Fartytype | Selfangar |
| Reg. merke | N 5 SL T 44 I T 6 G |
| Heimehamn | Saltdal - Ibestad - Gratangen |
| Byggeverft | Johan Drages båtbyggeri, Rognan |
| Byggeår | 1918 |
| Byggematerial | Tre |
| Mål i lengde, byggeår | 69 fot |
| Mål i lengde etter ombygging | 79,5 fot - 103 fot |
| Mål i breidde, byggeår | 19,6 fot |
| Mål i djupne, byggeår | 8,4 fot |
| Tonnasje | 61 brt |
| Maskin, orginalt | Avance 60/70 hk |
| Maskin, ny | 1937 Bolinder 150 hk |
| Skipperar | Bentzen (1919) Johan Jensen (1920) Lundberg Sørensen (1924-1939) |
| Ombyggingar Verft | Påbygd og forlengd ved Rognan i 1937 |
| Forlist | Forliste 26. februar 1939 i Nord-Atlanteren |
| Utfyllande opplysningar | Havarerte i 1918, evakuert. Herrelaus slept inn til Ålesund 28. juli 1918 av «Vesterhavet», skipper Mikal Marø. Forliste i Atlanterhavet 1939 på veg til Newfoundland. Mannskapet på 18 mann berga av «Polaris» og «Polarbjørn». Les meir om dette dramaet her: https://www.ishavsmuseet.no/fortellingar/dramaet-i-nord-atlanteren-1939/
|
| Litteratur | Nordanger: Dramaet i Nord-Atlanteren Isflaket |


