Blåsel

Andre namnBarry
Eigar1907 Ole O. Bareue, Bømlo
1915 Paul Hagerup og Johannes Johannessen, Tromsøysund.
1916 Joh. Johannessen m.fl.
1918 Peder J. Pedersen m.fl., Kalslet, Tromsø
1936 P/R Blåsel, Tromsø (Gustav Jensen, Carl Meyer og Conrad Rye-Holmboe
FartytypeSelfangar
Reg. merkeT 6 TD (1920)
T 37 T (1938)
HeimehamnTromsdalen - Tromsø
ByggeverftSkånevik
Byggeår1907
ByggematerialTre
Mål i lengde, byggeår63 fot
Mål i lengde etter ombygging71 fot
Mål i breidde, byggeår18,1 fot
Mål i djupne, byggeår7,9 fot
Tonnasje46 brt
54 brt
70 brt
Maskin, ny1916 Bolinder 40 hk
SkipperarLorents Albertsen
Tidlegare namnBarry
KondemnertKondemnert 1961
AnnaSkroget brukt som fender ved kai i Malangen
Utfyllande opplysningar

Erstatningshurtigrute Tromsø-Vardø 1941 til oktober 1944. På grunn av krigen i Finnmark gjekk ikkje den ordinære hurtigruta lenger nord enn til Skjervøy.

Mannskap 7 / passasjerar 10.

I slutten av august 1945 vart Blåsel sendt til Svalbard for å plukke opp de siste bevæpnede tyske soldatene i Europa ved Haudegen, vêrstasjonen i Rijpfjorden på Nordaustlandet, 3 September 1945. 6. september stevna Blåsel med skipper Albertsen ut av fjorden med 11 tyske soldater i sin varetekt.

LitteraturEinar B. Larssen: "Rutefart og Krig i Nord-Norge"