Polarbjørn (III)




Andre namn | Brategg (1932) Jopeter (1949) Lady Johnson II (1975) Beotic Endeavour (1988) Arctic Trader (1993) |
Eigar | 1932 A/S Storegga, Ålesund/Son (Peter Skarbøvig og Willy Gorrisen) 1938 A/S Havfiske, Trondheim (Kaare Bagøien m.fl.) 1949 Peter S. Brandal & Co. A/S (Martin Karlsen, Albert Hovland, Sverre Moldskred og Brandal Sildeoljefabrik) 1956 Peter S. Brandal & Co. A/S (A/S Polarbjørn, Martin Karlsen A/S, Peter Karlsen) 1958 A/S Polarbjørn (G.C. Rieber & Co. A/S Martin Karlsen A/S, Peter Karlsen) 1974 A/S Polarbjørn, Ålesund (Rieber) 1975 Johnson Combined Enterprises, St.Johns Newfoundland 1988 Beothic Fish Processors Ltd., Bruce Davis, St. Johns |
Reg. merke | M 299 A (1932) ST 12 T (1938) M 31 HD (1949) M 88 HD (1957) |
Heimehamn | Brandal |
Byggeverft | Trondhjems Mek. verksteder, Trondheim, bygg nr. 200 |
Byggpris | 500.000,- |
Byggeår | 1932 |
Byggematerial | Stål |
Mål i lengde, byggeår | 165,6 fot |
Mål i lengde etter ombygging | 177,9 fot |
Mål i breidde, byggeår | 28,2 fot |
Mål i djupne, byggeår | 11,8 fot |
Tonnasje | 480,11 brt 1932 591 brt |
Maskin, orginalt | Atlas polar 500 bhk |
Maskin, ny | 1952 Nohab polar 1080 bhk |
Skipperar | Gottfred Hellevik (1939) Nils Larsen (1947-1948) Bernt Marø (1950) Henry Brandal (1951) Knut Nakken (1951-1955) Johan Olsen (1960) Henrik Marø (1956-1971) Arne Røbekk (1972-1974) |
Ombyggingar Verft | 1950 i Amsterdam, ombygd til ishavsskute, mellom anna innsett 120 ekstra spant 1950 Hatløs mek. Verksted montert utkikstønne 1950 Liaaens mek. Verksted ny propell 1951 Langesund, ein del nye plater 1952 Bergens mek. Verksted, ny maskin, Nohab 1080 hk 1956 Hjørungavåg MV og Bergen MV opp pussa etter overvintringa 1958 ombygd overbygg ved Liaaen |
Litteratur | Isflaket fleire utgåver Is, skuter og folk, Isflaket 10 år Når storstormen rasar, Ishavsmuseet |